Viitenumero ei täyty automaattisesti

Started by tbildo, 06.03.25 - klo:00:14

Previous topic - Next topic

tbildo

Hei

Mun asiakkaalla on sama viitenumero kaikkiin laskuihin (tarkoituksella, ei ole bugi ohjelmassa), ja olen lisännyt sen asiakkaan tietoihoin Asiakaskoht. viitenro kenttään viitenumeron.

Jos valitsen Uusi lasku Laskut ja tarjoukset valikosta ja valitsen asiakas Asiakas laatikosta niin Viitenro kenttä täyttyy automaattisesti.

Jos menen Asiakkaat valikkoon, valitsen listalta asiakkaan ja sitten klikkaan Lisää lasku, niin Viitenro kenttä ei täyty ja järjestelmä luo 1009 viitenumeron kun tallentaa.

Onko tämä By design, vai bugi?
Minulla on uusin versio 2.3.2.

Tobbe

Ere Maijala

Hei,

bugihan siinä on, laitetaan korjauslistalle. Kiitos tiedosta!

--Ere